
Greenfly
O firmie
Agencja reklamowa Greenfly to rodzaj firmy specjalizującej się w tworzeniu kampanii reklamowych dla produktów i marek. Zajmujemy się m.in. projektami i realizacją reklam, opracowaniem planu, tworzeniem strategii promocyjnych, doborem środków przekazu i narzędzi komunikacji, pozycjonowaniem, zarządzaniem budżetem reklamowym, analizą rynku oraz oceną skuteczności reklam. Bogate doświadczenie zdobyliśmy głównie dzięki uniwersalnemu i elastycznemu podejściu do klientów. Chętnie podejmujemy się nowych wyzwań, dlatego zyskujemy przychylność klientów.
Jesteśmy wiodącą agencją reklamową w Rzeszowie. Współpracy z wieloma firmami z różnych branż dała nam niezastąpioną wiedzę i doświadczenie. Przez lata, z wieloma firmami, wspólnie wypracowaliśmy metody, strategie i praktyki, które przynosiły zadowalające wszystkich efekty.
Działalność agencji reklamowej jest mocno związana z rozwojem nowych mediów i nowymi technologiami. W odpowiedzi na obecnie galopujący rozwój technologii nasza oferta jest elastyczna, dostosowująca się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów.
Co nas wyróżnia?
Nasza agencja na rynku wyróżnia się kompleksowym działaniem. Realizujemy działania promocyjne i strategiczne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstw. Zakres działania naszej agencji obejmuje wiele obszarów. Tworzymy strony WWW, reklamy w Google i Facebooku, pozycjonujemy strony oraz prowadzimy social media i nie tylko. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowych usług reklamowych. Dobieramy grupy docelowe, tworzymy strategie oparte o badania rynku, planujemy i prowadzimy kampanie.
Posiadamy wszystkie cechy, którymi powinna charakteryzować się dobra agencja. Są to m.in.:
– Indywidualne podejście – nie zaproponujemy Ci z góry ustalonych rozwiązań. Wiemy, że aby wypracować plan kampanii, trzeba poznać cele biznesowe i dopasować je do charakteru branży. Każda firma jest inna i wyjątkowa, dlatego do wszystkich podchodzimy indywidualnie.
– Umiejętność prognozowania efektów – odpowiednio prowadzone działania wymagają umiejętności prognozowania rezultatów. Wiemy o tym, dlatego przedstawiamy klientowi wstępne założenia kampanii.
– Korzystanie z narzędzi analitycznych – korzystamy z narzędzi umożliwiających ocenę prowadzonych działań.
– Doświadczanie w branży – działamy w naszej branży od wielu lat. Dzięki temu wiemy, jakie rozwiązania przyjmować, by były skuteczne.
– Dobry kontakt – dbamy o dobre relacje z klientami. Wierzymy, że dobry kontakt to podstawa.